WebDAV server nebo nějaká alternativa

Michal Dobes dobes na tes.eu
Pátek Březen 16 08:58:14 CET 2007

Petr Špatka napsal(a):
> WebDAV místo lze do win průzkumníka namapovat tak, že je to pro
> uživatele plně transparentní. Teď nevím jestli to dokonce nejde
> namapovat jako disk (nějaké net ...). Každopádně je k tomu funkce
> "přidat místo v síti" (zhruba tak nějak se to jmenuje).

Pokud si vzpomínám, tak jsem měl s tímto jeden problém na W2K
na klientu. A to bylo v tom duchu, že nešlo přímo v aplikaci
(word/excel 97) ukládat na namapovanou webdav složku?
Pokud se dokument z webdavu okopíroval někam jinam, tam
se libovolně zeditoval a pak v průzkumníku nakopíroval zpět,
tak to šlo OK.
Možná byla chyba v konfiguraci Apache s webdav, až na tohle
to fungovalo výborně. A když se Apache uchodil s NTLM
autorizací, tak to bylo skoro jak proti MS serveru
(aspoň to tvrdili někteří MS znalci). :-)

M.