Debian x Gentoo

zz zz na zz-indigo.homeunix.org
Pátek Březen 16 23:25:02 CET 2007

Filip wrote:
> Zdravim vsechny,
>
> rad bych znal vase nazory na to, zda pouzit na servery Gentoo nebo
> Debian (eventuelne Gentoo-like Debian-like distro)?
>
> A kdyztak proc si to myslite.
>
> Diky a pekny vikend
>
> Filip

to je pekne nebezpecna otazka ;-)

Ja osobne mam na vlastnich a testovacich strojoch gentoo. na
"produkcnich" ktore nemusia byt z nejakeho dovodu na Redhate (komercni
support) tak ich mam na debian. Podla dolezitosti na stable pripadne na
testing.

A preco? u gentoo mas vecsiu variabilitu a mosnost vyberu ale na druhu
stranu sa moze lahko stat ze si nevedomky spravis problem napr moze sa
stat ze to dlhodobo odvalis (aktualne mi na jednom stroji pri
odinstalovavani GCC-3.X.X zhavaroval fix_libtool_files.sh a system
zatial nemozem dat do stavu ktory by sa dal nazvat korektny, a na druhom
mi z nejakeho dovodu nejde prekompilovat korektne firefox) Pri Debiane
musis spravit vo vecine pripadou dost nekorektny ukon aby sa ti to
podarilo. Ale urite najdes i iny nazor ;-)

Marek