Debian x Gentoo

Ing. Leoš Houser leos.houser na aacomputer.cz
Sobota Březen 17 04:15:46 CET 2007

Zdravím konferenci.
Tohle je opravdu fajn flame-dotaz.
Nicméně názor líného admina:
Správa serveru s Debianem nebo RedHatem je méně časově náročná, než údržba
Gentoo. Gentoo má své kouzlo, a jako prostředek studia Linuxu nebo testovací
stroj je vynikající, ale nikdy jsem jej na zákaznický server neinstaloval s
výjimkou HP PA-RISC platformy. Na této platformě navíc nejsou na rozdíl od
x86 dostupné předkompilované balíčky, takže kompilujete opravdu úplně
všechno. Z časového hlediska je instalace Gentoo prostě neúnosně náročná.
Komu nejde o čas, rád jde do hloubky problému a má rád plnou kontrolu, tomu
mohu Gentoo vřele doporučit.
--
Ing. Leoš Houser, jednatel
AA COMPUTER, s.r.o.