ICH7 Intel High Definition soundcard - nezvuci

Petr Šobáň soban na soban.cz
Sobota Březen 17 21:26:17 CET 2007

Zdenek Pizl napsal(a):
> Mam ve svem pracovnim nastroji nize uvedenou zvukovou kartu, pouzivam
> ALSA 1.0.14rc3, kernel 2.6.20-1.2925.fc6, a distribuci Fedora Core 6:
>

> # ---------- lcpsi -vv ------------------------------------
> 00:1b.0 Audio device: Intel Corporation 82801G (ICH7 Family) High
> Definition Audio Controller (rev 02)
>          Subsystem: FIRST INTERNATIONAL Computer Inc Unknown device 4540
>          Control: I/O- Mem+ BusMaster+ SpecCycle- MemWINV- VGASnoop-
> ParErr- Stepping- SERR+ FastB2B-
>          Capabilities: [60] Message Signalled Interrupts: 64bit+
> Queue=0/0 Enable-
> [...]

Skuste si pohrát s modelem při nahrávání modulu.

[petr na soban /etc]$ cat modprobe.conf
alias eth0 forcedeth
alias scsi_hostadapter sata_nv
options snd cards_limit=1
alias snd-card-0 snd-hda-intel
options snd-hda-intel model=3stack

Jako model=xxxxx skuste kouknout do dokumentace k alse co zadat, mám
jiný čip takže konkrétní model neporadím.

(00:10.1 Audio device: nVidia Corporation MCP51 High Definition Audio
(rev a2))

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Nezapomeňte nikdy, co vám kdo řekl v hněvu.
		-- Beecher