sw raid na systemovom disku

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Pondělí Březen 19 00:54:36 CET 2007

Jednou jsem nějakou dobu měl nouzově swap dokonce na sw raid6 a problémy
nenastaly. Vliv na výkon jsem v tu dobu pochopitelně neřešil...

Místo množství fyzických oddílů se může oddíl hodit LVM a další vytvářet
až jako logické nad tím. Nejen, že je pak snazší "přelévání" místa, ale i
případná výměna disků za větší, protože přesun dat může v pohodě běžet za
provozu serveru. Dávám tři oddíly: root, swap, lvm a zbývající již v lvm.

Slávek