Motherboard s RAID1 a LINUX

norbert.volf na gmail.com norbert.volf na gmail.com
Úterý Březen 20 01:12:29 CET 2007

Můj názor je ten, že jestli ten server nebude příliš zatížený, tak
bych klidně vytvořil SW RAID1, funguje to bezproblemově a je to
vyzkoušené už léty provozu. (dokonce jsem někde četů, že ty raidy na
základních deskách, jsou stejně takové polo SW raidy, za které to musí
odedřít procesor)  Pokud to je stroj vytížený, tak bych ten server asi
neskládal, ale koupil bych hotový server. Osobně preferuju servery od
fy HP. Tam už jsou k dispozici skutečné HW RAID řadiče (nejen u toho
HP :) ).

Norbert