WebDAV server nebo nějaká alternativa

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Úterý Březen 20 13:57:00 CET 2007

On Thu, Mar 15, 2007 at 12:27:58PM +0100, Miroslav Pragl wrote:
> Windows umi WebClientNetwork jako normalniho sitoveho klienta, doporucuji
> ubirat se timto smerem (je to lepsi nez NetworkPlaces)
>
> MP

Podpora WebDAV ve widlous je des a bida. Jiny klient se pouziva
v systemu, jiny pro W$ Mord; ruzne verze widli/Mordu maji ruzne
chyby[1]. Dokonce i nove Visty maji stare problemy[2]...

Existuji sice dva 3rparty programky[viz 3], ktere by mely fungovat
ok a mely by umet namapovat WebDAV jako dalsi disk, ale jeden
z nich je placeny a druhy jsem uz nenasel :-o.

P.T.

[1]
  http://greenbytes.de/tech/webdav/webdav-redirector-list.html
  http://greenbytes.de/tech/webdav/webfolder-client-list.html