glibc_2.5

konfera Jozef konfer na zoznam.sk
Úterý Březen 20 22:03:55 CET 2007

Zdravim,

mam slackware 11 ten system mi bezi od verzie 9.0, je updgradovany a jadro
je tiez novo odladene 2.6.15.6 , pretoze mam sata disky. S tymto mi to bezi
uz dlhsiu dobu. Mam problem, som chcel updatnut svoj system a ponahraval som
tam dost nestastne balicky glibc 2.5 a potom akosi mazal, povodne boli glibc
2.3.6. teraz tam je neviem co uz to prestalo fungovat a vypisuje to hlasku:
FATAL: kernel too old . Lenze ja by som potreboval vediet ci je mozne alebo
ako dostat tieto kniznoice z balickov glibc do systemu, ked primontovat moje
HDD na zachranny kernel z CD nema zmysel, sa to nespusti, Je aj opacna
moznost k mojmu kernelu primontovat tieto kniznice z CD aby som mohol
nainstalovat tieto balicky? Ale ich mam nakopirovat nejako rucne po
knizniciach, ale netusim ako dam potom systemu vediet ze su tam, alebo treba
spravit dake symlinky?

Jednoducho toto sa mi este nestalo a netusim co mam robit, novu instalaciu
beriem ako poslednu moznost. Dakujem za rady.

Poznáš najlepší magazín o bývaní?
http://mojdom.zoznam.sk