Zkusenosti se zalohovanim na DVD-RAM

Jarda jarda47133 na spambob.net
Pátek Březen 23 00:41:10 CET 2007

Martin Bodlák wrote:

> Hezky den vsem.
>
> Delam pravidelne zalohy na DVD-RAM. Kupoval jsem DVD-RAM mechaniku
> (LG), protoze jsem si rikal - melo by to byt jistejsi, DVD-RAM ma
> chybovou diagnostiku, a tak dale. Nicmene me zkusenosti jsou dost
> tristni.

Kupte si USB HD, pokud se na nej vejdete. DVD jsou na dve veci.
Nedokazu ani poradne vypalit obycejne datove DVD, jsou tam skoro
vzdycky chyby a pokud nejsou, medium, i kdyz neposkrabane, po case
nejak samo vyhnije a nekdy se i stane uplne necitelnym. DVD bez chyb
je spise omylem. Zkousel jsem Samsung a LiteON nebo jak se to, ruzne
druhy medii, ale ke spolehlivosti CD to ma nekolik svetelnych let
daleko. Na DVD se daji zalohovat akorat data, na kterych vam moc
nezalezi. Nebo si delejte pet kopii a napiste si program, ktery to
pomerguje byte po bytu podle nejcasteji se vyskytujici verze.

> [...]
>
> Rychlost - brutalne pomale. Tedy aspon UDF na linuxu. Chapu, chybova
> diagnostika... ale i tak. Nicmene to se uz hodne zlepsilo - cca
> radove, takze uz je na dohled i ocekavana rychlost podle deklaraci.
>
> Tak jsem se chtel zeptat zkusenejsich: jsou vase zkusenosti podobne?
> Jestli take pouzivate DVD-RAM, s jakym filesystemem? Jak opravujete
> poskozene soubory v UDF? A pokud pouzivate ext2, s jakymi parametry
> je optimalni?
>
> Dekuji za vsechny tipy, ted mam zrovna zalohovani trosku nabourane,
> tak jsem mirne nervozni :-) Rad bych se vratil k pravidelnym

Remove the 33 from my address to reply by e-mail!