PCI zvukovka

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pátek Březen 23 10:23:00 CET 2007

On Thu, 22 Mar 2007 23:01:51 GMT, Ctirad Fertr <phanatic na volny.cz> wrote:

>  Závěry pana Šobáně je potřeba brát s rezervou, v podstatě změřil pouze to, že
>  SB live 24bit je pěkná sračka, což dávno všichni vědí ;)  Nicméně dedukovat z
>  toho testu cokoliv obecného o vztahu onboard a PCI zvukovek má asi stejnou
>  vypovídací hodnotu, jako srovnání grafických řešení, kde by na jedné straně
>  byl intel X3000 a na straně druhé Riva TNT jako typický zástupce grafické
>  karty :)

LOL. :) Ona Live24 není úplně špatná. Především se nedají očekávat nějaké
HiFi výsledky za 400Kč... Oproti té onboard zvukovce jsou rozdíly (zejména
co se týká šumu) IMHO celkem viditelné a podstatné. Pro domácí použití
(tichý obývací pokoj) třeba s těmi Geniusy už nebude onboard to pravé
ořechové a Live24 by za ty prachy odvedla dobrou práci. Navíc má Live24
skrytou zbraň v podobě dobrého DSP (nebo softwaru pro Windows - holt v práci
se k Linuxu zatím jenom blížím :), kde se dají s ekvalizárem dělat další
zázraky.

Shrnuto: Mě osobně by odstup signálu od šumu na úrovni 86dB určitě
neuspokojil a na těch Geniusech to půjde slyšet určitě. Co konkrétního
doporučit nevím, M-Audio mi přijde drahé, Live24 nesplnil úplně moje
očekávání (ale za tu cenu může fungovat dobře) a v těch ostatních kartách
okolo 1000Kč se nevyznám.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860