WPA s XI-626 v módu master

Jan Krajdl j.krajdl na gmail.com
Sobota Březen 24 01:15:27 CET 2007

Zdravim konferu.
Mám tu jeden PCdlovej router, na kterym běhá ořezanej debian, v něm je wifi
karta XI-626, která má běhat v módu master a já bych ji hrozně rád měl
zabezpečenou přes WPA. Má to ovšem trošku problém.  Když jsem kartu nastavil
jako managed a připojoval jsem se k ní k plastovému AP s WPA, použil jsem
wpa_supplicant a běželo to naprosto nádherně. Ovšem co tak koukám, tak
wpa_supplicant jde použít pouze pro managed připojení... a já bych
potřeboval, aby ta karta byla s wpa i v masteru... jde to nějak udělat?

Předem díky za nakopnutí.

--
/ Kde nic neni, ani antivir nebere --> Linux \