WPA s XI-626 v módu master

Neděle Březen 25 15:27:58 CEST 2007

On Sat, 24 Mar 2007, Jan Krajdl wrote:

> Ovšem co tak koukám, tak wpa_supplicant jde použít pouze pro managed
> připojení... a já bych potřeboval, aby ta karta byla s wpa i
> v masteru... jde to nějak udělat?

wpa_supplicant je "supplicant" (česky "prosebník"), tedy ta strana,
co dožaduje vstupu. Vy potřebujete úplně jiný kus softwaru nejspíš zvaný
"authenticator" (tenhle termín je relevantní v kontextu 802.1X, ale
jakákoli rozumná implementace WPA bude asi spojená s implementací 802.1X).
Jakási implementace je v Open1x, ale vypadá, že na ní leží hodně velká
vrstva prachu...