Problém se sambou 3.0

Ludek Finstrle luf na pzkagis.cz
Středa Březen 28 03:54:40 CEST 2007

Ahoj,

> Mám výkonostní problém se sambou 3
>
> i při jednom jediném klientovi mám zápis na síť. disk (z Win 98/XP) cca
> 3x rychlejší než čtení ..

na strane samby je to problem disku nebo sitovky nebo samby?
Co me napada je zkusit ze samby nasdilet kus RAMky a tim vyloucit
HW.

Jeste me napada pripadne problemy se zamky - nastaveni oplocku,
read raw, strict sync, use sendfile, write cache size, write raw.

> passwd program = /usr/bin/passwd %u
> passwd chat = *New*Password* %n\n*Re-enter*new*password* %n\n
> *Password*changed*
> passwd chat debug = no
>
> pam password change = yes

Mam pocit, ze pam password change = yes znamena, ze nepouzivas passwd
program a passwd chat bych v tom pripade taky radeji nepouzil.
Ale nepredpokladam, ze toto by byl zmineny problem.

> log level = 1

Pokud se nepletu, tak log level = 1 nic moc neloguje, takze to by nemel
byt problem.

Luf