samba radic domeny

Kozo kozo na pobox.sk
Středa Březen 28 19:17:43 CEST 2007

Mierne OT, ale mozno to niekoho privedie na spravny smer ...

>   "Systém Windows vás nemůže přihlásit k této doméně, protože řadič
>   domény není spuštěn, nebo je z jiného důvodu nedostupný, nebo
>   protože nebyl nalezen účet tohoto počítače"
>   Zavadu (pokud jsem ji vubec vyresil ja), jsem odstranil odebráním
>   stanice ze samby, odebranim pocitace z domeny, a znovu pridanim.

Znamy, ktory prevadzkuje PDC na Windows 2000 mi prave dnes spominal, ze
sa mu na jeho sieti deju veci ako vyssie spominane. Riesenie, ktore
pouziva on (rychle, aj ked nepekne) je odobratie stroja a opatovne
pridanie do domeny.

Vystrel od pasa je, ze to mozno vobec nesuvisi s sambou na linuxe, ale s
nejakym upgrade na strane Win XP.

--
Kozo