samba radic domeny

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Čtvrtek Březen 29 12:03:43 CEST 2007

On Tue, 27 Mar 2007 06:42:02 GMT, Honza Novacek <konference na cimboraservis.cz> wrote:

>    Zavadu (pokud jsem ji vubec vyresil ja), jsem odstranil odebráním
>    stanice ze samby, odebranim pocitace z domeny, a znovu pridanim.

	Tento stav znám taky docela intimně. :) Není potřeba stanici
odebírat ze samby, stačí jenom vystoupit a nastoupit. Asi je to nějaká
známka punku.

	Zajímavé je, že jsem zjistil, že se toto chování váže přímo na PC.
Jedno takové jsme několikrát přeinstalovávali, dávali jsme na něj XP Pro i
Win2000, měnili jsme základní desku za jiný typ (!) a vždy to dopadlo
stejně. Nakonec jsme se ho museli zbavit. Možná jsem pověrčivý, ale myslím,
že v tom PC byl nějaký bubák.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860