monitoring site na urovni TCP/UDP v Linuxu

Antonín Kolísek antonin.kolisek na centrum.cz
Čtvrtek Březen 29 19:51:42 CEST 2007

Dne čtvrtek 29 březen 2007 17:27 Libor Chocholaty napsal(a):

> Ja jenom, ze jste psal, ze vam nejde o to vedet, co pouzit, protoze to
> ma vypadat jako veda. Tak jsem napsal, ze vymyslet vymyslene neni veda.
> A diplomova prace by nejaky inovacni prinos mit mela. Ovsem ten si
> nevoli student, ale zadavajici kantor. Takze moje vytka miri spise jeho
> smerem, nez vasim.
> Jako prinosnou diplomku bych videl treba pokus navrhnout lepsi
> implementaci prekladace filtrovacich vyrazu, ktery je vsechno mozne, jen
> ne optimalni.

Vim jak jste to myslel. Ja jsem to ale zase myslel tak, ze v situaci jake jsem
(nastupujici casova tisen) jsou mi takove rady jaksi na nic :) a neplyne pro
mne z nich zadne reseni.

A.K.

--
Antonín Kolísek akolisek na linuxx.hyperlinx.cz
http://linuxx.hyperlinx.cz