[Fwd: IBM x100, Debian a rychlost disku SATA, asi radic]

Milan 'Koudis' Koudelka koudis na koudis.net
Pátek Březen 30 01:33:43 CEST 2007

Zdravim a prosim,
chtel jsem se uz jednou naucit se trochu vyznat v HW a tak jsem si sam
vybral server

IBM x100,P4 EM64T 3.0GHz/800MHz/512MB/80GB SATA

Ale hned jsem narazil na problem, kdyz jsem nainstaloval Debian tak mi
jedou hrozne pomalu disky. Kdyz kopiruji v ramci jednoho disku tak to
jede max/resp.presne 1,5MB/s a na starsim serveru mi to jede 7MB/s

Disky jsem tam dal dva tyto:
HDD 80GB WD800JD SATA/150 7200rpm, 3RZ

I kdyz tam dam jen ten jeden orig.IBM co tam byl tak to jede stejne
rychle. Takze diskama to nebude, mam podezreni ze by to mohlo byt
nejakym ovladacem na SATA radic, ale nevim jak si to potvrdit. Neresil
jste nekdo neco podobneho ? Diky moc.

Ted jsem to jeste zkusil na widlich a tam i kdyz se jeste ve spravci
zarizeni objevuje jedno nezname zarizeni a jeden nenainstalovany Radic
sbernice SM, tak mi Total Commander ukazal pri kopirovani 1GB souboru v
ramci jednoho disku rychlost 45MB/s

--

Milan 'Koudis' Koudelka

P.S. omlouvam se kdyby to prislo dvakrat, z druhe adresy se mi to vraci :(