Spolahliva SMS brana

Michal Rybarik michal.rybarik na ecce.sk
Pátek Březen 30 12:58:21 CEST 2007

Zdravim,

prevadzkujete niekto na Linuxe SMS branu? Ja som po roku a pol labovania
zufaly a v koncoch, neviem vyriesit nic co by bolo stabilne chodive.
Skusal som uz asi 10 roznych mobilov niekolkych roznych typov (stare
Ericssony, nove Sony Ericssony, Siemensy, cez serial aj USB), vsetko ide
par dni a potom to zblbne.. Vyhniva seriova komunikacia, mobily sa
vypinaju, treba restartovat PC alebo telefon alebo oboje... Poradte
prosim nieco odskusane co polozim do racku a nebudem k tomu musiet
dobiehat kazdu chvilu. Dakujem..

M.R.