V cem delat GTK aplikace ?

Milan Koudelka konference na perfect-system.cz
Pátek Březen 30 18:03:49 CEST 2007

Zdravim,
nerad bych spustil flame war.
Ale chtel bych zkusit neco si napragromovat s grafickym rozhranim pod
Linuxem.
Zatim jsem zkousel C++,OOP,GTKmm neni to tak zly.
Ale na abclinuxu
http://www.abclinuxu.cz/software/programovani/knihovny/gtkmm
jsem se ted docetl ze uz to jde trochu z mody. V cem se ted vyplati
delat jednodussi graficke aplikace ? Cetl jsem jeste i o Qt.
Vim ze je asi hodne v mode Python a ze to jde i v Perlu. Muzete mi nekdo
treba mimo konferu(at nedelame flame war) napsat co ma budoucnost ?
Jde mi zejmena o praci s drag&drop, vytvareni jakesi mapy objektu a
ulozeni jejich souradnic.

Diky za radu.

--

Milan Koudelka