V cem delat GTK aplikace ?

dejfson dejfson na solnet.ch
Sobota Březen 31 18:50:28 CEST 2007

ja osobne pouzivam qt. je multiplatformni zadarmikove a velmi dobre
zdokumentovane. knihovna obsahuje taky designer na navrh formularu/oken
apod.
jedine co je na tom  trochu na 'zavadu' je ze pokud chcete sw prodavat,
musite si koupit od QT licenci. coz neni muj pripad, takze to pecu. jen
pro pripadne
doplneni: QT != KDE a pokud napisete striktni QT sofware, k jeho behu
nepotrebujete knihovny KDE, takze to startuje svizne i v gnome.