Re: samba problem s pristupem do home [vyreseno]

Martin Havlicek RooT.X na seznam.cz
Sobota Březen 31 21:20:51 CEST 2007

SELinux mam zakazany, nic mene problem byl mezi klavesnici a zidli jako vzdy ,nevim jak se mi to povedlo, ale /home mel nastavena prava na 600 , nekdy se holt zadari ...

Dekuji vsem za odpovedi.

Martin