www.tiptrans.com ZADOST

David Michal dmichal na altien.com
Středa Květen 2 14:58:48 CEST 2007

Zdravim,
No nevim ale vozit se po podepsanych "spamerech", kteri postupuji dle
zakona, mi prijde ponekud levne. Ja bych spise uvital moznost jak se
zbavit anonymnich nabizecu pilulek. Obvzlaste ta jejich nova metoda, kdy
ve zprave neni jediny link a samotna nabidka pilulek je obalena
okopirovanym textem z nejake knizky, mi prijde dost zakerna a strojove
prozatim nerozpoznatelna. Nebo nekdo uz mate nejaky zpusob jak se jim
branit?
Hezky den,
David