www.tiptrans.com ZADOST

Petr Pisar xpisar na fi.muni.cz
Středa Květen 2 17:14:30 CEST 2007

On 2007-05-02, Libor Chocholaty <libor_ml1 na mts.cz> wrote:
> Oni NEpostupuji podle zakona. Oni dali svoji nabidku uz do te zadosti.
> Takze je to nevyzadane obchodni sdeleni. Navic u nas plati opt-in a pri
> vsi soudnosti nelze spam povazovat za nabidku pro opt-in. opt-in ma byt
> vyzadany ze strany adresata a ne odesilatele.

Ale postupovali. Jejich mail je presne v souladu se zakonem: V prvni
casti (souvisly text) vas informuji o tematu komercniho sdeleni. Nikde
nepropaguji konkretni firmu ci vyrobek. V druhe casti maji odkaz.
V zakone se doslova pise, ze domenove jmeno ci jina adresa se za
obchodni sdeleni nepovazuje. Takze kdyz vyrobili takovou intuitivni
a podprahovou domenu, tak de jure nedelaji nic spatneho. Tudiz proti
zprave jako celku nelze vznest zadny protest.

Na druhou stranu souhlasim, ze jejich jednani je necestne a zaslouzili
by si urezat kabely k jejich ISP.

--Petr