DSL-G684T -- konfigurace pomocí telnetu?

Matej Cepl mcepl na redhat.com
Středa Květen 2 22:24:49 CEST 2007

Dobrý den,

koupil jsem si wifi/router/ADSL modem DSL-G684T od D-Linku
a začínám mít pocit, že jsem se pěkně napálil. Na krabici mají
napsáno, že podporují Linux (to mě docela zarazilo a příjemně
překvapilo), ale zdá se, že to nebude až tak úplně pravda --
nejprve mi nepracovalo tlačítko ``Save and Reboot'' ve Firefoxu
1.5.0.10, takže jsem měl jenom plně otevřenou wifi síť, a když
jsem z (dosti nerudného a nepříjemného) supportu vyrazil odkaz na
nový firmware, tak sice tohle tlačítko začalo fugnovat, ale
přestalo fungovat tlačítko na uložení hodnot wifi (jak ve
wizardu, tak v nastavení) takže teď nemám wifi vůbec. Ach jo.

Proč to ale píšu -- také se všude ve všech reklamních materiálech
tvrdí, že zařízení je možné konfigurovat i pomocí telnetu a SNMP.
Na to druhé si netroufám, ale pomocí telnetu jsem se do toho
naboural, ale nějak jsem nepochopil jak to nakonfigurovat.
Support mi přiznal, že ani oni žádný manuál na telnetění nemají.
Nevěděl by někdo o něčem?

Díky,

Matěj Cepl