konica minolta bizhub 162

Katerina Bubenickova katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Pátek Květen 4 09:40:27 CEST 2007

Richard Kotal napsal(a):
> Dobry den,
>
> pro funkcnost celeho systemu je nutne mit naistalovano prostredi hplip.

hplib mam nainstalovano (zkousela jsem pkg z distribuce, i ten z odkazu).
Chci tisknout na sitovou tiskarnu,
zkousela jsem port 9100 nebo port 515
V nejakem z mnoha readme jsem cetla, ze port 9100 nefunguje dobre.
Vysledkem mych pokusu je ticho po pesine, zadna chybova hlaska v logu,
zadny tisk, ve fronte nic neni.

Pouzivam driver di2011_cups_foomatics.ppd

Pokud ma nekdo nejakou radu nebo napad, co dal, budu moc rada,
jinak to  vzdavam a musim zase tisknout z M$ win na vedlejsim pc.

--Katerina Bubenickova