pristupova prava

Ivo (Bear) Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Neděle Květen 6 19:24:48 CEST 2007

Ale fuj! Takových lidí už si myslelo, že za Natovaným firewallem s
otevřeným jedním portem jsou v pořádku... :o))). Mimochodem, proč
nepoužíváte třeba rsync? Ten je docela dobře ochráněný a navíc má
spoustu dalších možností (naproti FTP vs wget). Já bych FTP v případě,
že jde o e-maily neveřil. To je hodně "vo ústa".

IH