funkce write()

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Květen 7 16:05:32 CEST 2007

Ahoj!

On Mon, May 07, 2007 at 02:48:38PM +0200, Martin `MJ' Mares wrote:
> sys_write() -> vfs_write() ... ten zjisti, ze socket nema svuj vlastni
> write hook -> do_sync_write() -> aio_write hook -> sock_aio_write()
> -> do_sock_write() a tam se prelozi na sendmsg -> __sock_sendmsg()
> -> sendmsg hook od socketu, ktery uz je zavisly na protokolu. Data se
> kopiruji az tam.

Diky moc,

nejak me uz prestalo bavit osetrovat vsechny write(socket,...) v mem
kodu a napsal jsem si meziclanek, ktery "vyslany" buffer vzdy prijme.
(Sam pouze ukazuje jestli jsem neprekrocil nejaky soft limit.)
Kdyz je sit volna data odesle dokud ji zase neucpe.

> Socketova knihovna to urcite delat nemuze, protoze Linux zadnou nema :-)

Za to muze Solaris, kompiluje se s parametrem "-l socket", tak jsem
automaticky predpokladal existenci knihovny. Nejak jsem si nevsiml, ze
u Linuxu tento parametr neni ;-).

-- Dalibor