Claims-Ref: UK/9420X2/70 {CONTACT LOTTERY FIDUCIARY AGENT}

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Květen 8 02:54:48 CEST 2007

"Dalibor Straka" <dast na panelnet.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.673.1178549540.4027.linux na linux.cz...

> AFAIK je otevreny kvuli odpovedim z newsu.

Nechci rozpoutavat flamewar, ale kdyby to vsichni cetli v news klientovi tak
by tohle asi nevznikalo. Popravde dost dobre nechapu, co maji lidi proti
news, proc to nepouzivaji. Ja naopak nesnasim mailing list. Musim si na to
vytvaret v mailovem klientu pravidla, aby se mi to tridilo do spravnych
slozek a nemel jsem to vsechno v Dorucene poste. No a pokud ma nekdo
problem, ze se kazdou chvili vyskytuje u jineho pocitace, tak to prece porad
jeste jde cist v browseru pres login s heslem.
Muze mi prosim nekdo vysvetlit vyhody mailing listu oproti news?
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz