Claims-Ref: UK/9420X2/70 {CONTACT LOTTERY FIDUCIARY AGENT}

Martin Duda duda na lib.cas.cz
Středa Květen 9 08:50:18 CEST 2007

Zdravim,

Karel Salavec napsal(a):

> Mail projde i pres HODNE restriktivne nastaveny firewall. Kdo mi to zaruci u
> news-u?

To me zajima...Vy pouzivate na omezeni spamu firewall? Myslite asi spise
nejakou aplikacni proxy ze, resp. nejaky "firewall" v aplikacni vrstve?
Pokud ne, tak si nedovedu predstavit, jak na urovni TCP/IP omezujete
spam...diky za osvetleni...

Duda