Claims-Ref: UK/9420X2/70 {CONTACT LOTTERY FIDUCIARY AGENT}

Simon Brandejs simon na cesa.cz
Středa Květen 9 09:44:07 CEST 2007

IMHO jo existuje ... Cisco ASA + microtrend modul ...
  a asi by to slo zrealizovat i presmerovanim tcp/25 do vlastniho
  SMTP ... tam prohnat antivirem+antispamem  a poslat na puvodni urceni

toz tak -)
simon