10tis IO operaci pres NFSv3

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Pátek Květen 11 10:34:44 CEST 2007

Zdenek Kaminski <sutr na valasske-laboratore.cz> wrote:
> Dobry den,
>
>  dostal jsem se k otazce, s jakym zelezem uchodim 10tis IO operaci na
> discich sdilenych pres NFSv3. Rychlost po siti je 60Mbps.
>
>  Jako distribuce bude pouzit RHEL5 nebo SLES10.Napisete mi prosim nekdo
> sve zkusenosti?

ja pri mountovani pouzivam flagy:
rsize=32768,wsize=32768,hard,async,tcp,nolock,nfsvers=3
kde rychlost v zavislosti od rsize a wsize zavisi na sietovej karte, je
asi rozumne otestovat rozne hodnoty, a skusit nfsvers 4

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |