Re: Cups a oprávnění v /dev

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Pátek Květen 11 19:15:17 CEST 2007

2007/5/11, Petr Vejsada <daemon na svoboda.cz>:

> Aby mohl psat do vsech seriovych portu ? Ne-e, ja bych udelal chown
> lp:root /dev/ttyS1;chmod 600 /dev/ttyS1. Nikdo z grupy uucp pak nepoleze
> primo na tiskarnu a cups nepolezou na jine seriove porty. Nebo nejaky
> ekvivalent pro udevd, kdyz je pouzivan. :)
>
> --

No, přidal jsem usera lp do skupiny uucp. Nepomohlo.
Potom jsem do cupsd.conf přidal

User lp

Nepomohlo. Potom jsem ještě do cupsd.conf přidal

Group uucp

Potom se to rozjelo.
Že mi uucp poleze na všechny sériové porty mi nevadí, na všech mám
sériové tiskárny.
I když jsem do cupsd.conf napsal
LogLevel debug
tak jsem se stejně nedozvěděl s jakým oprávněním to leze na ten port.
Díky za pomoc všem.

--
S pozdravem
Tomáš Krbec