nefungujici flock

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Květen 15 04:53:29 CEST 2007

"Zdenek Merka" <aggi na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku
news:f29fkf$1sck$1 na ns.felk.cvut.cz...

> strace toho říká dost cca 640 řádků :-(

No podezrele casto se tam vyskytuje "No such file or directory"
Nechybi vam nejaka knihovna nebo modul Perlu?
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz