prehadzovane ethernety po spusteni

Michal Kašpar mkaspar na it-media.cz
Čtvrtek Květen 17 10:23:17 CEST 2007

On Thu, 2007-05-17 at 10:05 +0200, konfer wrote:
> Zdravim,
>
> odladil som si kernel 2.6.20.6 na mojom slackware a neviem co som tam
> zle zaskrtol, ale po spusteni systemu, mi kernel vzdy inak rozpozna
> ethernety raz je prva karta eth0 a raz eth1. Samozrejme nie je v mojich
> silach stale to menit a konfigurovat rucne. Som hladal kde kade, ale
> kedze sformulovat otazku do vyhladavaca, je tiez veda, tak prosim o
> pomoc tu. Ak niekto bude mat tusaka co som porobil zle, budem mu vdacny
> ak mi napise.

Na Debianu jsem dříve používal ifrename
(http://packages.debian.org/cgi-bin/search_packages.pl?searchon=names&version=all&exact=1&keywords=ifrename) a předpokládám, že byste to na Slacku rozhodil.
Ale pokud používáte jádro 2.6 a udev, bude asi lepší se podívat se na
generování jeho pravidel (celkem použitelný návod jsem našel na
http://www.debianhelp.co.uk/udev.htm), ale pokud zkusíte hledat
persistent udev ethernet nebo něco podobného, mělo by to vrátit další
návody.

--
Michal Kašpar