Kódovástránkafilesystému

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pátek Květen 18 13:55:13 CEST 2007

Matej Cepl napsal(a):

> Jenom ze zvedavosti -- co jste mel za problem? Ta zprava co jsem
> posilal byla Content-type: text/plain; charset=utf-8. Co mate za
> newsreader?
>
> Diky,

No já nevím ale utf-8 to zaručeně není a tady vidíte kdyby každý použil
utf-8 bylo by po problému.

Viz:

 Sender: linux-bounces na linux.cz

> =

> http://math.feld.cvut.cz/ftp/olsak/bulletin/csr.ps
> =

> Hezk=FD den,
> =

> Mat?j Cepl

 Hm, tady: http://cs.wikipedia.org/wiki/Abecedn%C3%AD_%C5%99azen%C3%AD
 ale pisou:

 "Pro ?e?tinu upravuje abecedn=ED ?azen=ED norma ?SN 97 6030 z roku 1994
 (kter=E1 nahradila star?=ED a slo?it?j?=ED ?SN 01 0181 z roku 1977)."

 Autor csr to tedy ma podle zastarale normy.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Láska je povídka v citoslovcích.
		-- Baudelaire