nagiosgrapher - zle zobrazovanie grafov

Kilian Igor Igor.Kilian na spp.sk
Středa Květen 23 09:22:03 CEST 2007

Prajem vsetkym prijemny den.

Pre potreby historie som zvolil do nagiosu nagiosgrapher.
Po instalacii a konfiguracii vypada vsetko dobre az na jednu vec.
Ked mam zapnutu dynamicku ikonku pre grafy:
icon_image_static               no
Tak tam sa mi grafy zobrazuju sice miniaturne, ale v poriadku.

Problem nastava ak na nejakom hoste mam nastavene graficke zobrazenie
viacerych servicov. Vtedy sa mi zobrazi po kliknuti na ikonku grafu
servicov vzdy
iba ten co je prvy v poradi na danom hoste ked si zobrazim v nagiose
"service detail".
Linky su v poriadku
https://nagios.web.sk/nagios/cgi-bin/graphs.cgi?host=MenoHostu1&service=
MenoServicu1
https://nagios.web.sk/nagios/cgi-bin/graphs.cgi?host=MenoHostu1&service=
MenoServicu2

Problemom je, ze sa mi zobrazi graf vzdy iba ten graf co ma na konci
MenoServicu1 ak ked v linke
ma MenoServicu2. Vypada to na chybu v graphs.cgi. Za kazdu radu budem
vdacny. Dakujem.

Igor