jak dostat z disku konsistentni LVM snapshot

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Květen 24 11:53:46 CEST 2007

Dd,

On Tue, May 22, 2007 at 06:23:18PM +0200, Martin Kraus wrote:
> zdravim,
>   mozna je to fakt hloupa otazka, ale jak nejlepe udelam snapshot z LVM disku
> tak aby byl konzistentni? jak zaridit, aby ve chvili udelani snapshotu byla
> data na disku konzistentni, pokud me tam bezi nekolik serveru a je tam
> napriklad prihlaseny uzivatel, ktery neco tvori.

podpora pro zachovani konzistence musi byt primo v aplikaci. Cili
podivejte se, zda je mozne nejakym zpusobem aplikaci rici, aby se
uvedla do konzistentniho stavu (freeze) a pak udelejte
snapshot...

> predem dekuji
> mk

Zdravi