Problem s obnovou mirroru

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Květen 24 14:08:41 CEST 2007

Jak je pole sestavováno při startu systému? V ramdisku? Pokud ano, jak jej
ramdisk sestavuje? Například v Sarge byla v ramdisku uvedena konkrétní
jména zařízení, ze kterých má pole sestavit, a tak když se jména změnila,
nebo byl ramdisk vygenerován při degradovaném poli, tak se při startu
opět sestavovalo degradovaně.

Slávek