Jak vydolovat "data" z mysi pripojene pres /dev/ttySx?

Jiri Kortus sumix na styxx.cz
Pátek Květen 25 09:14:24 CEST 2007

Dekuji, tohle je zajimavy odkaz... jinak samozrejme jsem data zkousel
cist z /dev/input/mouseX, primo ze zarizeni pro seriove porty, z /dev/
input/mice, ale nic z toho se netvarilo funkcne... Asi to odlozim na
pozdejsi badani, ale za veskere konstruktivni pripominky dekuji.