Samba 3.0.25 - podivne chovani

Petr Vejsada daemon na svoboda.cz
Sobota Květen 26 00:31:23 CEST 2007

Ludek Finstrle wrote:

> Dneska vysla samba 3.0.25a a tato chyba by mela byt opravena. Kdyztak
> zkuste.

diky za upozorneni. Tedy nejprve jsem se dost vydesil, protoze sice Okna uz
neotravovaly s tim, ze dnes vyprsi platnost hesla, zato nefungovala nektera
sdileni - konkretne HOME na PDC a dalsi ne pridavnych serverech. Tak jsem
se pustil do loglevelu 10, abych necim prispel a tak jsem zjistil, ze vyse
uvedene plati jen pro uzivatele guest. Guest se od ostatnich lisi jen tim,
ze se jmenuje guest a neni ve skupine users na PDC. Takze guest nefunguje,
ackoli predtim (up-to 3.0.25!) fungoval. Zrovna moc mi to nevadi, zkusim
jeste v pondeli ho pridat do skupiny users a patrat dal, kazdopadne zatim
to vypada docela dobre. Ten loglevel 10 z PDC mam, takze pripadne ho muzu
poslat vyvojarum. A zase se mi to po dlouhe dobe povedlo prelozit pro
AIX :).

--
Petr