Problem s insmod a rmmod

Katerina Dufkova kaatyaa na gmail.com
Sobota Květen 26 20:50:35 CEST 2007

Dobry den,
pri ladeni kernel modulu jsem narazila na nasledujici problem - muj modul
nejspis uviznul nekde na puli cesty mezi vlozenim a odstranenim. Prikazy
lsmod a rmmod tvrdi, ze neexistuje, ale insmod naopak tvrdi, ze ho nemuze
vlozit protoze uz existuje. Pise to tohle:

# rmmod dodustefs
ERROR: Module dodustefs does not exist in /proc/modules
# insmod dodustefs.ko
insmod: error inserting 'dodustefs.ko': -1 File exists

Co uz jsem zkousela - reboot, prejmenovani souboru dodustefs.ko na neco
jineho (to stale hlasi ze uz je vlozen) a ted i rekompilaci jadra (klasicky
make menuconfig && make
 && make install_modules && make install). Ale stale to same. Pouzivam
OpenSuse 10.2, kdyby to hralo nejakou roli.

Predem dekuji za jakoukoli radu.
S pozdravem Katka Dufkova