zlobi httpd

Majkls majkls na prepere.com
Neděle Květen 27 15:09:50 CEST 2007

Filip Matoušek napsal(a):
> Nevím zda někdo pomůže od dnešní doby se mi stavá že některé stránky z
> internetu nemohu načíst. V logu http je toto:
>

> [Wed May 23 22:05:53 2007] [warn] child process 2420 still did not exit,
> sending a SIGTERM
>
> [Wed May 23 22:05:53 2007] [warn] child process 2421 still did not exit,
> sending a SIGTERM

Existuje řada možností a možných příčin. Pro začátek to zkuste
stracenout (strace -f). Dále bych se ptal, jaký používáte handshake
připojení (keepalive/closing). Dále bych se ptal, při čem to dělá. (php
skripty, cgi skripty, statický obsah). Dále bych updatnul apache.
Protože tato verze (dnes máme 2.0.59) je historický kus, může to být
jedna z chybek, a je možné, že ji někdo našel.