jak dostat z disku konsistentni LVM snapshot

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Pondělí Květen 28 01:55:20 CEST 2007

On Sun, May 27, 2007 at 06:58:37PM +0000, Petr Pisar wrote:

> Musite si definovat, co je konzistentni a tomu pak podridit zalohovani.

jde mne o to, aby zazalohovany soubor mel ocekavany smysl. Tudiz pokud se zrovna
kopiruje neco pomoci napriklad samby na disk, tak aby tam ten soubor bud byl cely nebo
nebyl vubec. Databaze se da vyresit, ale zrovna samba a scp me nenapada jak.