VideoforLinux a nahravani

nemeth bufran na gmail.com
Úterý Květen 29 21:22:42 CEST 2007

zdravim,

  Rad bych se zde zucastnenych zeptal na dve otazky:

  1. mam TV kartu ProVideo PV951, distribuce FedoraCore 6 Muzete mi
doporucit nejaky software pro
       nahravani ?  slysel jsem cosi o mencoderu ale nevim jak jej
"spustit" a nemuzu nikde najit nejake howto...

  2. Mam zakladni desku DG965WH, zvukovy chipset STAC9271 jakym
zpusobem donutim tenhle chipset,
      aby line-in byl skutecne line-in a to co jde na line-in mohl
slyset v reproduktorech (a regulovat tomu
      hlasitost, pripadne tento vstup pouzit pro nahravani viz bod 1)
Vsechny konektory na zadni strane PC
      jsou defaultne nastaveny do rezimu OUT (rezim 7.1) ale ja mam
stejnak jen 2 repraky... :(

  Predem dekuji za pomoc.

Zdravim,

  Frantisek Burian