Orvaldi nebrat?

petr.kristan na epos.cz petr.kristan na epos.cz
Středa Květen 30 07:52:11 CEST 2007

On Tue, May 29, 2007 at 11:21:50PM +0200, Tomas Crhonek wrote:

> Uprime, taky jsem si myslel, ze je to smejd, ale zalohujeme pomoci UPS Orvaldi
> nekolik stroju a zatim prezili nekolik vypadku elektriny zcela bez uhony.
> Ovsem na opravdu dulezite servery mame APC. ;-)
Ja jiz APC nepouzivam. Uchylna logika, ktera pri nedostatecne kapacite
baterie (pred koncem zivotnosti) a vypadku proudu zacne pistet a pri opetovnem nabehu pisti dal a
proud ze site dal nepusti me opravdu vytaci...
To se mi stalo jiz na trech ruznych smart ups-kach. Navic v APC ups-kach
vydrzi baterky hrozne malo, mam podezreni na prebijeni, nebo prilis
vysokou teplotou uvnitr.

Ted pouzivam Powercom (asi 10ks) + nut a zatim dobry.

Petr

--
Ing. Petr Kristan
.