ups fungujici pod linuxem

Honza Novacek konference na cimboraservis.cz
Středa Květen 30 14:30:06 CEST 2007

Kabely mam oba, s RS-232 to nekumunikovalo vubec.
S USB ano, ale neustale se to odpojuje-pripojuje.

Typ kabelu jsem nastavoval podle tabulky na strankach apcupsd.

APC Back, mi chodi s USB zcela bezproblemove.

Kabel je v poradku, pod Win server ta komunikace chodi.

JN