Misto na disku...df hlasi plno a du nevi proc.

David Michal dmichal na altien.com
Středa Květen 30 15:26:25 CEST 2007

> Zkuste spis du -hs /*
> Tonda Mares
Tohle mi do vypisu zahrne I mount point /vmware

> Jaroslav Lukes: Máte tam příliš mnoho malých souborů a došl vám volné inody?

tim to neni volnych inodu je dost

#df -ih
Filesystem            Inodes   IUsed   IFree IUse% Mounted on
/dev/sda1               641K     58K    584K    9% /
udev                    206K     431    206K    1% /dev
/dev/sda3               123M     163    123M    1% /vmware

> napriklad by mohlo pomoci toto?
>
> #du / -h|egrep -E "^[0-9]{1,}(M){1}"
>
> Duda

Tohle nepomohlo nenasel jsem ve vypisu nic podezrele velkeho.

Je to na Suse 10 mozna ma tohle distro nejakou specialitku. Koukal jsem na ten udev ktery ma alokovano 3.6GB ale to by mel byt pouze virtualni fs tusim. Takze prozatim vubec netusim co mi kde zere tolik mista.
Diky,
David