Misto na disku...df hlasi plno a du nevi proc.

Karel Charousek char.konf na cscargo.cz
Středa Květen 30 15:40:13 CEST 2007

Muzete mit jakoby smazany soubor, ktery je otevreny a stale se do nej
zapisuje.

Reseni:
man lsof
- unlinked open files
- najdete jiz neexistujici otevrene soubory s PIDem aplikace, ktera je
ma otevrene a tuto aplikaci musite restartnout, aby se to uvolnilo

nebo

asi ten system znate a vite, ktera aplikace by to mohla byt, tak ji
muzete restartnou

nebo

reboot :-)

K.Ch.