Apache a sendfile

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Květen 30 21:47:58 CEST 2007

Martin `MJ' Mares wrote:
: > Pritom kdyz podobne strace pustim na proftpd, tak tam je videt,
: > ze proftpd par minut visi v tom sendfile() a za tu dobu odvysila treba
: > cely ISO image CDcka. Funguje vam nekomu sendfile() v Apache lepe nez
: > u me?
:
: Apache2 jsem nikdy poradne nezkoumal, ale jen tak od pohledu na ten
: strace soudim, ze Apache ten socket ma v non-blocking modu, takze se
: sendfile vrati vzdy po naplneni odchoziho bufferu. Vzhledem k tomu,
: ze to jsou 190K kusy, nemelo by to byt na zatizeni serveru nijak vyrazne
: poznat.

	Tak furt lepsi 600MB kusy nez 190K kusy, ne?
Ale jinak mas pravdu, za stazeni DVD image Fedory 6 nabere jak proftpd,
tak jeden potomek Apache asi vterinu CPU time, takze to neni tak strasne.
Je otazka, jestli se ten buffer nebude nejak zmensovat pri vzrustu
tlaku ve virtualni pameti.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |