ups fungujici pod linuxem

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Květen 31 03:31:33 CEST 2007

"Martin Duda" <martin.duda na lib.cas.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.1149.1180519003.4027.linux na linux.cz...

> Zdravim,
>
> pokud jsem to dobre pochopil ten odkaz, tak ten clovek vytahl za chodu
> napajeci kabel z ups-ky a pak ho tam vratil opet za chodu - to se pak
> nesmi divit, ze oddelal server :) UPS-ka se za chodu NEMA odpojovat od
> napajeci site...zkuste popremyslet proc asi...
>
> Duda

To myslite vazne? Podle me je vytazeni napajeciho kabelu UPSky uplne to
same, jako kdyz se rozzlobi v CEZu a vypnou celou ctvrt. Proste "nejde
proud" a UPSka je od toho, aby par minut udrzela PC/server pri zivote, pote
vyslala po seriovem nebo USB kabelu signal k shutdown toho pocitace. Pokud
vytahnu kabel a behem 2-3 minut ho vratim zpatky, tak se krome "zoufaleho
narikani" piskatka v UPS nesmi nic stat.
Nebo jsem neco nepochopil?
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz